پرنده ماه تولد و شخصیت افراد پرنده ماه تولد و شخصیت افراد
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1389
نــویـــسنده : محمد محمدیان
پرنده ماه تولد و شخصیت افراد


اول فروردین تا 25 فروردین - شاهین

مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که در کارها و عملتان دارید می توانید از موانع بسیار سخت عبور کنید و در نهایت زرنگی این کار را به گونه ای انجام می دهید که چندان انرژی خود را به هدر ندهید.

بقیه روز های تولد و پرنده تولد در ادامه مطلب


26 فروردین تا 22 اردیبهشت - مرغابی

برای رسیدن به هدف هر رنجی را به جان می خرید ، اما با این حال برای شما هدف وسیله را توجیه نمی کند. گاهی بی دقت می شوید ، بنابراین ضررهایی می بینید. 

23 اردیبهشت تا 19 خرداد - قمری

طبیعتا آرامش طلب هستید و از یک زندگی عاشقانه لذت می برید و بندرت از آن خسته می شوید . بردبار ، سازگار و در عین حال جذاب هستید.

20 خرداد تا 16 تیر - عقاب

شخصیتی بسیار محترم دارید. هیچ گاه به دنبال کارهای بیهوده نیستید و می توانید تنها با نگاه گیرا و نافذ خود مخالفان خویش را سر جایشان بنشانید. بخش بسیار قوی و ممتاز شخصیت شما آن است که قادرید از جنبه های ناچیز و مادی فراتر رفته و ماورای آن را ببینید. 

17تیر تا 13 مرداد - بلبل

معمولا قبل از اینکه دیده شوید صدایتان به گوش می رسد و همیشه حرفی برای گفتن دارید. هر چند بعضی ها اعتقاد دارند که حرفهای شما به عمل نمی رسد. 

14 مرداد تا 10 شهریور - مرغ ماهیخوار

شخصیتی رنگی و پرزرق و برق دارید که همیشه مشتاق رویارویی است و از این کار لذت می برید. مهمترین مسایل پیرامون خود را به مرور و با خونسردی حل و فصل می کنید. بسیار حساس و تیرهوشید. 

11 شهریور تا 7 مهر - قو

همانند قو مغرور و سربلندید و شخصیتی پیچیده دارید. با اینکه در ظاهر شخصی بسیار آرام و راحت هستید اما در باطن برای سازگاری کردن خود با محیط اطراف و سرعت دنیای مدرن بسیار تلاش می کنید. به ندرت عصبانی می شوید و سعی می کنید با همه در تفاهم و تعامل باشید. 

8 مهر تا 5 آبان - دارکوب

سختگیر و سختکوش هستید با طاقتی بسیار بالا . برای حمایت از ایده ها و عقایدتان به راحتی خواستار حمایت دیگران می شوید. برخی اوقات به نظر حواس پرت می آیید ، اما این فقط ظاهر شماست ! 

6 آبان تا 3 آذر - باز کوچک

ذهن هوشیارتان به شما این امکان را می دهد که از یک موضوع به موضوع دیگری بپرید بدون اینکه تمرکز خود را از دست بدهید ! با اراده بسیار زیاد روی اهداف خود متمرکز می شوید و از آنچه در اطرافتان می گذرد ، آشفته و مضطرب نمی گردید. 

4 آذر تا 2 دی - کلاغ

به غایت گیرا ، پرانرژی و مقاوم هستید و همچنین باهوش ، در نتیجه در حل مشکلات بسیار ماهر و زیردست می باشید. عاشق رقابت بوده و از طبیعت ، جنگل و اصولا محیط های بکر طبیعی بسیار لذت می برید.

3 دی تا 30 دی - حواصیل

جذاب و متفکرید و معمولا تنها و منزوی به نظر می آیید. در عبور از مسیر زندگی ممکن است در باتلاق هم گرفتار شوید ، اما آنقدر محکم و استوارید که از این مشکلات موفق بیرون می آیید. 

1 بهمن تا 28 بهمن - سینه سرخ

شما یک برونگرای خونسرد هستید که طبع گرم خود را معمولا پنهان می کنید و گاهی خودرای می باشید. بسیار خانواده دوست هستید ، اگر چه گاهی کمی ستیزه جو می شوید. 

29 بهمن تا آخر اسفند - سهره

زرنگ ، حساس و گوش به زنگ هستید. ذاتا فردی اجتماعی و خونگرمید ، چون معتقدید در جمع به نوعی احساس امنیت می رسید که افراد در جای دیگر نمی توانند آن را بیابند. منظم و اهل ورزش هستید.





|
امتـــــیاز مطلبــــ : 60
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 19
|
مجموع امتـــــیاز : 19
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ